Alla inlägg under augusti 2010

Av Sunniva - 30 augusti 2010 21:11

Ja så satte vi vår bästaste Mormor på tåget imorse.

Tomt utan henne här, och vi ser redan fram emot nästa besök.


Sen har det varit full fart.

Vi var med bajsprov från Toffie till veterinären, en sväng på stan medans Sara fick sig ett jobb...

Sen gick det mindre bra på eftermiddagen.

Emil och jag var båda på dåligt humör, fast det blev lite bättre när älskade Pappan kom hem.

Nu sover han, om än något oroligt.

Jag är lite rädd att han håller på att bli förkyld, men vi håller tummarna att det går över under natten.


/S - med förhoppning om en bättre dag imorgon....

Av Sunniva - 30 augusti 2010 20:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 26 augusti 2010 21:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 26 augusti 2010 20:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 26 augusti 2010 10:06

Åh ja, här sitter jag, bekvämt tillbakalutad i soffan med en liten bit choklad och en kopp te.

Emil är ute och härjar med Mormor.

Sovmorgon fick vi också, till halv 9!

Men han sov bra oroligt fram tills dess, vaknade vid 6 och sen vid 7 också tror jag.

Så det vart lite bökig sömn för mig, som dessutom var AKUT kissnödig eftersom jag ätit massa vattenmelon kvällen innan, men inte vågade smyga mig upp av rädsla för att väcka Lilleman.

Nåja, nöjda och glada är vi ändå nu!


Hoppas ni får en trevlig dag/ S

Av Sunniva - 25 augusti 2010 21:16

För en gångs skull kom jag ihåg "livet på BB" på kanal 5 ikväll.

Nerbäddad i soffan med täcke och pyjamas efter en lång dag, mysigt!

Tills det började, och det visade sig att kvällens program var om för tidigt födda barn, om livet på neo.

Jag pallar inte att se det helt enkelt.

Stackars stackars barn, stackars stackars föräldrar.

Ingen borde behöva gå igenom något sånt.

Ingen.


/S

Av Sunniva - 25 augusti 2010 20:33

...har vi fått idag, och det bästa av allt är att det håller i sig några dagar framåt också!

Det är våran älskade Mamma-Mormor som kommit upp hit från Göteborg, och hon stannar till Måndag morgon   


Annars är allt så bra så, för att inte säga smått fantastiskt   


Tjosan/ S

Av Sunniva - 24 augusti 2010 13:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards