Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Hej då världens bästa Mormor!

Av Sunniva - 30 augusti 2010 21:11

Ja så satte vi vår bästaste Mormor på tåget imorse.

Tomt utan henne här, och vi ser redan fram emot nästa besök.


Sen har det varit full fart.

Vi var med bajsprov från Toffie till veterinären, en sväng på stan medans Sara fick sig ett jobb...

Sen gick det mindre bra på eftermiddagen.

Emil och jag var båda på dåligt humör, fast det blev lite bättre när älskade Pappan kom hem.

Nu sover han, om än något oroligt.

Jag är lite rädd att han håller på att bli förkyld, men vi håller tummarna att det går över under natten.


/S - med förhoppning om en bättre dag imorgon....

 
 
Ingen bild

sanne

30 augusti 2010 22:17

Kära Sunniva, det är också tomt för mig utan er, men jag har njutit dagarna hos er. Det blir så mycket mera intensivt på detta viset. Ni har ett mysigt hem och ni er en fin liten familj......:)Tack

 
Elin - Mamma till William

Elin - Mamma till William

31 augusti 2010 21:05

Haha joo visst men jag är inte gravid :P hehe. Och ännu värre lär det bli, jag ska upp sex imorgon bitti :P

http://elinkratz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards