Alla inlägg under mars 2010

Av Sunniva - 31 mars 2010 17:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 31 mars 2010 17:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 30 mars 2010 22:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 30 mars 2010 21:25

Ja så var den här, tand nummer 8!


Äntligen...Emil har kämpat länge med denna lilla vassa sak.


/S

Av Sunniva - 29 mars 2010 22:33

Vi har haft en bra dag, idag med!

Jag och Thomas var in till banken och skrev på för lånet.

Emil var hemma med Mormor och Moster under tiden, hade gått jättebra!

Han både sover och äter galet bra, jag vet att jag skrivit det ofta men jag är så himla glad och stolt!

Duktiga underbara fina älskade lilla barn  

Tand nr. 8 är precis påväg genom tandköttet också såg det ut som, skönt att det snart är avklarat.

Inte roligt att ha ont, lilla vännen min...


Vi köpte en jättefin spjälsäng idag också, Emil tyckte den var helfestlig att stå i och leka med.

Men när han skulle sova vart det skrik och panik, så han får sova i vår säng ett tag till.

Det är väl nog med förändring att vi ska flytta.

Och det är ju inte så att jag inte vill ha honom i vår säng, jag trivs verkligen jättebra med att sova mellan mina två fina killar på natten.

Jag är bara så rädd att Emil ska ta sig ur sängen nu när han är så rörlig...

Nåja, än är det nog lugnt...känns bra att ha spälsängen hemma iallafall.


Kram/ S

Av Sunniva - 28 mars 2010 22:39

Vi har haft en mysig helg..


Igår åkte vi till IKEA och handlade lite smått och gott, kollade vilken soffa vi vill ha och lite sånt.

Emil hade det bra med Mormor och Bonus-Morfar under tiden.

Känns onödigt att släpa med honom till ett så stort och stressigt ställe om han kan vara hemma och ha det bra istället.

Tack för det kära ni!


Idag har vi städat och packat lite.


Emil äter så galet bra nuför tiden, mat med bitar i och skorpa och ja, han verkar riktigt matglad!

Hurra!!

Sover bra också.

Han är så galet fin vår son, ordet kärlek är liksom inte stort nog <3


Imorgon väntar besök på banken, och på Torsdag skriver vi kontrakt och får nycklar!

Ska bli så himla jätteroligt!


Kram kram/ S

Av Sunniva - 26 mars 2010 22:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 26 mars 2010 22:09

 

Grattis kära du, hoppas din dag har varit bra!

Tack för kalas och kaka!


Många kramar från vår lilla familj   

Ovido - Quiz & Flashcards