Alla inlägg under juni 2010

Av Sunniva - 30 juni 2010 22:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 30 juni 2010 15:42

Jag hade precis lagt Emil för andra gången idag, så kom jag ner och såg att Maria klev ur bilen utanför oss!

Hon hade varit och plockat jordgubbar till mig, för hon tyckte synd om mig att jag var sjuk.

Hur gulligt var inte det?

Jag vart helt chockad, och naturligtvis jätteglad!

Tusen tack söta du, dom var himelskt goda också   


Kram/ S - som smaskar jordgubbar för fullt!

Av Sunniva - 29 juni 2010 21:23

..har vi haft, lugn och varm och ja, fin.

Jag var lite matt i kroppen ännu efter att ha varit sjuk, och Emil kämpar på med tänder och nya rutiner.

Så en stilla dag, med bad och lek i trädgården, mys i soffan, gåövningar och resasigövningar och dylika aktiviteter passade alldeles utmärkt.


Jag och Toffie gick nyss en härlig kvällspromenad, det finns så förskräckligt fina hus här i området, blir alldeles kär!

Jag har också fått för mig att jag skulle vilja börja träna lite, typ springa eller nåt...får se hur det går!


Och ja, det kommer bilder snart!


Kram/ S

Av Sunniva - 28 juni 2010 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 27 juni 2010 15:54

..mamman som trodde hon hade koll!

Precis när jag postat inlägget innan så vaknade en trött liten kille efter ca 20-30 min. (brukar sova drygt 1 timme)

Så nu får vi se hur detta går!

/S

Av Sunniva - 27 juni 2010 15:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 26 juni 2010 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 25 juni 2010 10:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards