Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Livet på BB

Av Sunniva - 25 augusti 2010 21:16

För en gångs skull kom jag ihåg "livet på BB" på kanal 5 ikväll.

Nerbäddad i soffan med täcke och pyjamas efter en lång dag, mysigt!

Tills det började, och det visade sig att kvällens program var om för tidigt födda barn, om livet på neo.

Jag pallar inte att se det helt enkelt.

Stackars stackars barn, stackars stackars föräldrar.

Ingen borde behöva gå igenom något sånt.

Ingen.


/S

 
 
Maria

Maria

28 augusti 2010 22:00

Jag kollade 10 minuter och grät så jag tog ett långt bad istället med nya Mio-katalogen :)
Hoppas det är lite mindre sorligt nästa vecka.
Kram

http://isabellsmam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards