Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

En fin dag..

Av Sunniva - 29 juni 2010 21:23

..har vi haft, lugn och varm och ja, fin.

Jag var lite matt i kroppen ännu efter att ha varit sjuk, och Emil kämpar på med tänder och nya rutiner.

Så en stilla dag, med bad och lek i trädgården, mys i soffan, gåövningar och resasigövningar och dylika aktiviteter passade alldeles utmärkt.


Jag och Toffie gick nyss en härlig kvällspromenad, det finns så förskräckligt fina hus här i området, blir alldeles kär!

Jag har också fått för mig att jag skulle vilja börja träna lite, typ springa eller nåt...får se hur det går!


Och ja, det kommer bilder snart!


Kram/ S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards