Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sunniva - 18 juni 2010 22:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 18 juni 2010 22:50

...vad fint!

Jag satt och såg på konserten som hölls i kronprinsessan och Daniels ära nu ikväll, alla fina prinsar och prinsessor och kungligheter och kändisar och allt vad det nu var.

Åh så fina dom var allihop, vackra damer och stiliga herrar!

Jag har alltid älskat vackra klänningar och om jag inte minns fel så tänkte jag som liten bli prinsessa när jag blev stor ;)

Så ni kanske förstår att det var ett program i min smak!


När de små barnen kom upp och sjöng för brudparet då brast det och jag grääät, så fiiint!

Åh, underbart...


ÄN EN GÅNG GRATTIS VICTORIA OCH DANIEL!


/S

Av Sunniva - 18 juni 2010 21:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sunniva - 18 juni 2010 20:58

Ja så var det dags snart...

Söta fina Victoria och hennes stiliga Daniel ska snart bli man och hustru.

 

Jag tycker det är så roligt och fint med kungafamiljen, och alla gamla traditioner och seder och all historia som man har kunnat se på tv nu sedan länge - ja jag gillar det skarpt helt enkelt!


Jag önskar vår vackra Victoria och Daniel allt gott i framtiden, och ett underbart bröllop hoppas jag också dom får såklart!


/S

Ovido - Quiz & Flashcards