Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Hej hej!

Av Sunniva - 29 april 2010 21:37

Och alltså ursäkta att det blir så dåligt med nya inlägg, vi har krångel med internätet för tillfället.

Jag brukar surfa på ett litet 3-modem, och Thomas använder sig av sin telefon som modem.

Just nu fungerar 3-modemet inte av någon oförklarlig anledning, så vi får dela på telefonen under kvällen.


Hursom haver.....

Det går bra här hemma, Emil är världens vildaste och busigaste - det är verkligen full fart hela dagarna!

Men han är ju så go så det gör inget   


Han kan numera vrida av lock från tuber!

Och då alltså när locken sitter ordentligt på!

Jag vet inte när barn brukar lära sig det, men jag tycker det känns tidigt...?

Han anväder sig av tänderna, och liksom skruvar med händerna.

Helt otroligt!


Dock tror jag han börjar bli förkyld, han har nyst och snorat och varit lite grinig idag...

Ätit lite dåligt och sovit oroligt.


Vi har haft en bra vecka annrs, jag och Syster Sara stack till stan en sväng och köpte lite nya kläder - till oss och till Emil!

Jättefina allihopa, det är så roligt att gå på klädshopping med Sara!


Sen hade vi besök av söta Maria och Isabell, vi gick in till Järna här och handlade lite fika som vi åt på en lekplats.

Sen gungade våra små hjärtegryn och åt sand   


Och idag var vi med svärmor och åt lunch på Saltå, det var gott och trevligt!


Kram/ S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards