Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sunniva - 16 april 2010 22:02

..har jag, men den tänker jag allt hålla för mig själv! Snart nog får ni veta, även om det kan dröja lääääääänge ännu    en vecka, en månad, ett år...vem vet..?


Annars är allt bra här, vi städade idag i gamla huset och imorgon ska Thomas tillbaka och ta det sista.

Skönt!

Finaste Emil hade det kalasbra med bästaste Mormor under tiden   


På Söndag har vi anlitat bästaste barnvakten igen, då ska jag och Thomas gå på IKEA och bio och fira vår 4-årsdag en vecka i förskott!

Ska bli mysigt, man behöver få vara bara för sig själva ibland...även om jag alltid längtar hem något så förskräckligt efter bara en liten stund!


Nu ska jag krypa till kojs, trött och en aningens vimmelkantig, hm...


Nattinatt/ S

Ovido - Quiz & Flashcards