Alla inlägg den 20 april 2010

Av Sunniva - 20 april 2010 21:27

..ja jag är då verkligen en riktig gottegris jag, och speciellt älskar jag choklad och lakrits!


Ikväll vart det Toblerone, mums!!


/S

Av Sunniva - 20 april 2010 17:59

Ja livet rullar på här hos oss.

Blogglusten hamnar på andra plats när våren kommer och Emil bara blir större.

Men det kanske är så det ska vara?


Han, min lillaste käraste lill-skrot har blivit så stor helt bara så, poff!

Han kryper runt med blixtens hastighet, ställer sig mot allt och går mellan och längsmed möbler och liknande.


Snart går han nog.


Han har lärt sig att låtsasgråta när han inte får det som han vill, och äter numera mat med bitar i.

Fikat består till stor del av apelsinbitar, som han älskar!!

Helst vill han ha samma mat som jag äter, även om köpt mat ännu är det godaste när man är riktigt hungrig.

Han vet vad han vill, och får han inte det är det inte så lätt att avleda uppmärksamheten.

Han har länge tagit upp nappen och stoppat den i munnen - nu stoppar han gärna in den i min mun också!



Han är så glad, kärleksfull och underbar.

Älskade älskade finaste Emil   


Vi börjar också få ordning på huset tycker jag, och trivs så bra så!


/S

Ovido - Quiz & Flashcards