Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Torsdag..

Av Sunniva - 22 april 2010 21:47

Det har snöat som sjutton idag, så Emil och jag latade oss inne hela dagen!

Eller Emil har inte varit lat direkt, fullt fräs hela tiden ju.


Det jag ville skriva ner var att han ju igår började försöka stapla saker på varandra.

Idag kämpade han med locket till en salva.

När han inte lyckades skruva av och på det blev han helt olycklig.

Jag hjälpte honom, av och på och av och på och av och på och så vidare....


Det är så häftigt.


Han lyckades också nästan sätta pappas glasögon på plats också.


"Du är min dröm Emil, min vackraste underbaraste mest önskade dröm.

Och det bästa är, att du är sann!"


/S

 
 
Erica ~Zackarias 090814~~Bebis Bf 100718~

Erica ~Zackarias 090814~~Bebis Bf 100718~

24 april 2010 20:50

Som jag skrev till rebecca, jag hade inte sagt något om Z gråtit, varit helt genomsvettig eller liknande. Nu satt han helt lugnt och pillade med sitt. Och om denna människa hade tid att ställa till en scen och springa runt som en annan dåre så hade hon tid till att lugnt avvakta och se om mamma eller pappa dök upp. Man behöver inte tro det värsta om alla jämt :)

http://blendshes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards