Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Det vackraste...

Av Sunniva - 22 april 2010 21:01

Ikväll var en underbar kväll

Inte dierkt speciell på något vis egentligen

Ganska vanlig

Du var trött, som du alltid blir kring läggdags

Bus med din älskade pappa

Och gröt i lilla magen


Du ville inte sova i din säng

Så vi låg i våran stora säng en stund och tittade på lampan

Du skrattade och log så härligt


Tröttheten överväldigade dig tillslut

Du vände dig mot mig, tätt tätt intil

En liten hand på min hals, så varm och försiktig

Du såg på mig, och jag såg på dig

Nära nära

Sakta slöt du dina trötta små ögon

Och jag smekte sakta din varma lena kind medan du gled längre och längre in i drömmarnas vackra land


Änglarna får vakta dig inatt


Så trygg och älskad somnade du ikväll

Tätt intill mig

Och jag njöt


Lyckligast i världen är jag som får vara din mamma


Jag älskar dig Emil   

 
 
Ingen bild

sanne

22 april 2010 22:09

Fint skrivit.....visst är det underbart :-)
Den otroliga tilliten från ett barn kan man bara inte svika, eller hur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards