Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Jag behöver lite inspiration..

Av Sunniva - 21 september 2010 22:21

..vad gäller mat till både Emil och oss här i huset.

Jag tröttnar så fort på mat vi brukar göra nuför tiden, och har svårt att komma på nya goda och inte alltför komplicerade recept.

Så ni som läser, jag skulle bli superglad om ni ville slänga in lite tips   


/S

 
 
Sara

Sara

21 september 2010 23:00

mackaroni låda, rödspätta, lasagne, chili lax, chili con carne, kycklingklubba, köttfärslimpa, potatisplättar, pannbiff :) de va en del

http://www.mammatillyrla.blogg.se

 
Ingen bild

adam

22 september 2010 14:36

stek och grytor...
båda tar lång tid men är ändå rätt så jobb fria och det blir gott...

 
annajosefin

annajosefin

30 september 2010 10:37

Till vardags äter vi tex: stuvade makaroner och köttbullar, makaronilåda, pastagratäng med kyckling, lax & potatis, torsk med äggsås & potatis, kokosmjölkgryta och ris, köttfärssås och spagetti, tonfisksås och spagetti,ugnspannkaka.. sen på helgerna lyxar vi till det med tacopaj, hemmagjord pizza eller vad vi är sugna på! Frida äter all vår mat (och har gjort det ett par månader), hon klarar mycket kryddor bra men jag försöker vara lite försiktig med saltet. Det går ju att salta på bordet lika bra om man vill det!

http://annajosefin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards