Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Bara lite...

Av Sunniva - 7 augusti 2010 16:45

Ännu en eftermiddag då man sitter och väntar på att lilleman ska vakna.

Dessa stunder är sköna och lugna, och jag njuter verkligen.

Men trots det är det alltid lika underbart varje gång man hör en liten röst från sovrummet som säger att nu har jag vaknat mamma!


Mellan tandsprickningar och bus och trots är det en riktigt liten glad och nöjd kille som numer knallar runt härhemma, krypandet blir alltmer sällsynt.

Kramar Toffie, drar i sladdar, tänder och släcker lampor, leker tittut, klättrar upp överallt, äter hundmat när tillfälle ges...

Ja, säkerligen gör han sånt som hör de flesta 1-åringar till!

Min älskade lilla fina, vilken lycklig mamma jag är som har dig   


/S

 
 
Elin - Mamma till William

Elin - Mamma till William

7 augusti 2010 21:03

Åh ja jag vet, jag har helt tappat blogglusten :P Jag vet inte om det beror på att det är sommar eller vad det är men allt är toppen med oss iaf :) Nästa måndag börjar William på dagis. Hur länge blir du hemma då? När ska Emil börja på dagis? :)

http://elinkratz.blogg.se

 
Ingen bild

isabelle-mamma till elysia

8 augusti 2010 00:15

Hej!!
haha tack för kommentaren! haha jaa, man blir ju trött av att blogga lite nu då det är sommar, man har så mkt att göra, sen vill man ju hänga med i svängarna då elysia kutar överallt..gud vet bara vad hon har för sig om hon är ensam!! läskigt! förr låg hon brevid , medan man sattt vid datorn.. men nejnej inte nu längre! antar att det är just samma problem för dig :)

kjram!

 
Elin - Mamma till William

Elin - Mamma till William

10 augusti 2010 22:14

Hehe ja, visst :) William ska gå på ett privat dagis som är jätte populärt här i Bollnäs :) Jag gillar att det är två avdelningar, en för små barn och en för de lite större :) Jag jobbar på kundservice åt ett företag. Okej :) Spännande med dagis fast jag vill helst vara hemma lite till men vi kunde inte tacka nej till platsen i och med att det är så populärt dagis så vi hade tur :)

http://elinkratz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards