Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Lite påskfint har vi det allt här i vårt lilla hus

Av Sunniva - 10 april 2011 22:15

      Påskriset har jag, Sara och Emil knipsat i skogen.

Det skulle tydligen in två veckor innan påsk men det har redan slagit ut nästan helt så vi får kanske ta in ett nytt senare...påskliljorna blommar som bara den dom med och dom vackra tulpanerna fick jag av min kära Thomas   

 
 
Ingen bild

Isabelle-Elysias mamma

14 april 2011 23:36

Åh..vet du vad? Jag råkade skriva fel, eller du kanske förstod det rätt ändå! .. Jag känner att jag lider av gravid deppresion..inte öflrossningsDepp, är det samma sak kanske?.. ja , jagska nog snacka med BM, torr inte de de kan hjälpa mig, man får väl vara stark och hålla ut.

Hur har du handskats med detta?

Åhh..mandica, den har jag hört bra saker om, synd att den är så dyr bara! men jag kanske kan hitta en i andra hand :) Det är ju såklart värt det :)

tackk för tipset :D


kram!

 
Sanna

Sanna

18 april 2011 22:35

Å vilka härliga bilder! :)

*svar* tack så mycket! Å vad spännande, hoppas det går bra då när det är dags! Jo visst kommer jag ihåg... :)

http://saos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards