Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Vaccinering eller inte...?

Av Sunniva - 4 mars 2011 13:58

Vi har valt att inte följa vaccinprogrammet som de flesta andra i Sverige gör.

Tack vare att vi har en så bra BVC/MVC som vi har, har vi haft möjlighet att i sammarbete med dom utforma ett eget program.

Vi vaccinerade inte mot svininfluensan.


Här tänkte jag att ni skulle få lite läsning, som jag personligen tycker alla föräldrar, eller ja - alla kort och gott, borde läsa.


Första artikeln


Andra artikeln


/S

 
 
Vronkan

Vronkan

5 mars 2011 13:40

Men, vad roligt att ni väntar en till! Stort grattis och lycka till=)

http://www.dethandlarommigpamin.blogg.se

 
Ingen bild

Isabelle-Elysias mamma

16 mars 2011 08:46

Hej!

ja det var liksom inte meant to be, men det här barnet som blev till efter måste nog vara den envisaste någonsin, helt otroligt...som du själv skriver..visst finns mirakel!

Hur går det med din grav? Är det möjligt att få lösen och läsa om din grav? Förstår om du inte vill ge bort, :)
Hur känner Emil, tycker han det är spännande? Har ni berättat och så? dom är ju så små, de förstår väl inte så mkt än, men de vet iaf vad en baby är så det är ju bra

Ha en fin dag kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards