Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Funderingar kring nyår...

Av Sunniva - 1 januari 2011 14:39

Alltså...

Det här med raketer och smällare.

Jag tycker faktiskt, som djurälskare främst, att man borde förbjuda dom.

Men också med tanke på människor som kommer hit efter att ha flytt från krigsdrabbade länder.

Det är, vid närmare eftertanke, om ni frågar mig en ganska så hemskt tradition.

Fint att se på för "oss vanliga", jomenvisst.

Men för alla djur som som inte har en aning om vad som händer...

Och som sagt, folk som har levt mitt i krig..


Nej, jag tycker verkligen man borde gå över till hederliga tomtebloss istället!

Så vackert, och så o-störande för alla.


/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards