Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sunniva - 12 juli 2010 11:49

Det är verkligen sommar nu, varmt så man nästan smälter, soligt så man får lite färg på sin bleka hud och ja allt vad sommartiden innebär.

Vi har således också gjort sånt man gärna gör på sommaren, badat och solat och varit ute mest hela tiden.

Jag ska sätta mig här så snart jag får tid och lägga in en massa bilder, från bad och lite allt möjligt.


Emil går mer och mer, jätteroligt att se hur duktig han är och hur mycket han övar och tränar.

På tal om att träna - jag har tänkt mig att jag ska börja jogga lite, sprang häromkvällen med Syster Sara och fick vääärldens träningsvärk!

Men träningsvärk gillar jag, det är ett skönt ont så att säga!

Jag ska också försöka komma i form lite i resten av kroppen - har fått lite träningstips av Sara så nu ska här svettas (ja svettas gör man ju i och för sig oavsett, det är ju så varmt!)

Wish me luck!


Hörs/ S


Ovido - Quiz & Flashcards