Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Sunniva - 22 mars 2010 21:55

Ja vi har verkligen varit i gasen idag, för ovanlighetens skull!

Emil fick sin lunch hos Farmor, ute i solen. Härligt när man kan sitta ute...

Sen åkte vi på "Babyöppet" med Laura och Theodore 7 månader.

Dom är så gulliga, och det var mycket trevligt - om än lite mycket för mig och Emil som inte varit runt på så mycket - att träffa en massa andra föräldrar och barn.

Emil kröp runt och var så nyfiken, men ibland fick han komma till mig när han kände sig ensam och blyg för dom andra.

Efter det handlade vi lite på Konsum med Mormor, Emil fick många söta kommentarer och blickar, min finaste Gullunge   

Sen var vi hos Mormor hela kvällen, Emil sov lite, åt lite, kräktes lite och kröp och lekte lite.

Trevligt som vanligt hos världens bästa Mamma/Mormor och Moster!


Sen hem, lite gröt i magen och bums i säng...


Och jag som är helt färdig ska också dra mig mot sängen och sovrummet nu, ska bli underbart att få sova!


Kram/ S

Av Sunniva - 22 mars 2010 09:18

Åh det är så underbart att vakna till strålande sol, även om Emil, som somnat tidigt igårkväll, ville gå upp redan 06.30

Den här mamman har aldrig varit speciellt morgonpigg, och det kommer hon nog aldrig att bli heller för den delen...men vi låg och drog oss en timme ungefär, och sen gick vi upp och åt frukost vid 8...

Emil var så trött så han fick gå och lägga sig igen, jag somnade till lite men nu sitter jag här fixad och redo för dagen och njuter av lite lugn såhär på morgonen innan Loppan Loppansson vaknar och det blir liv i luckan!

Men det är underbart att han finns, min lilla Loppa.


Trevlig dag önskar jag er alla!


Kram/ S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards