Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Lite julkänsla...

Av Sunniva - 1 december 2010 21:00

           

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

2 december 2010 19:22

Vilka mysiga julpics. :)

Härlig din blogg är nu med massa fina bilder :) Hoppas allt är bra med er! KRAM

http://emmashjartan.blogg.se

 
Ingen bild

Isabelle-elysias mamma

9 december 2010 20:53

haha, jaa allt är deet fullt upp, det är helt förståeligt! Jättekul att alla som födde i vår veva är typ gravida, måste vara jättespännande med syskon! hur känns det?
Nja..planer o planer... vi tyckte alltid det var bra om andra barnet kom vid elysias 2 års dag, kan vara ngt på G, men vet inget än :)

det låter som jättemysig jul! skönt och få ta det lugnt lite på juleen, o mysigt med besök ändå från gbg!! :D

Vi ska iväg till min syster i märsta och fira jul, och dagarna efter det blir släktbesök här och där och jobb på mellandagarna :)

ha en fin helg!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards