Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Att minnas..

Av Sunniva - 6 november 2010 20:11

Bättre sent än aldrig va?


Ikväll tänder vi en massa ljus, och tänker på alla vi mist och saknar.

Djur som människor.


 

 
 
Ingen bild

Isabelle

13 november 2010 23:41

Tack sunniva, du är så klok, vilka ord! TACK, jag ska fanimej fortsätta blogga, tycker mest det är jobbigt o ladda upp mina digitala bilder..tar sån tid! men ska fortsätta sdkriva iaf!

Vi vill jättegärna ses någon dag! vore superkul, har han börjat på dagis än ?

kram!

 
Ingen bild

isabelle-elysias mamma

7 december 2010 22:47

Hej!!'Förlåt har inte skrivit på länge till dig! Hoppas allt är bra med er :)
Är du gravid igen?1 Om JA, gud så KUL!!! Grattis.. (om du är det) hehe
Vad ska ni göra till julen då? Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards