Alla inlägg under maj 2010

Av Sunniva - 1 maj 2010 22:13

Vi har haft det så bra så bra!


Valborg, Emils första ju, firades med kära Mormor och Moster, samt våra fina vänner Joa och Susanna.

Vi lagade god mat, grillade och bakade kärleksmums, mums   

Nån brasa blev det inte att vi gick och såg, det regnade så dant så vi hade det bra här inne i värmen istället!

Riktigt trevligt var det, tänk vad tur man har som har så många fina människor omkring sig, jag är så otroligt tacksam för det   


Och så idag då, 1 Maj!


Vi var ute en sväng hos Morfar Peter, som ska renovera och bygga ut sin och hans fru Ingrids stuga och som Thomas då ska hjälpa med elen.

Kommer nog bli jättefint, perfekt för Emil att springa runt och leka sen när han blivit lite större också.


Allt vart lite senare än vanligt idag, så Emil sov sin andra lur för dagen mellan 17.40 och 19.

Kvällsmaten serverades vid 20, sen vart det bad-mys för hela familjen och vår högt älskade lilla lilleman somnade väl vid 22!!

Men han var glad och nöjd hela tiden, så det var hur mysigt som helst!

Min fina lilla familj   


Nu äter jag och pappan i huset glass och ser på "Ali", medans jag vänstrar lite med datorn här hihi..

Jag har en massa bilder att lägga upp, men det tar vi en annan dag.


Kram och trevlig helg/ S

Ovido - Quiz & Flashcards