Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Mors dag och rutiner!

Av Sunniva - 30 maj 2010 21:49

Alltså, min första mors dag som mamma!


Livet som mamma är verkligen underbart på så otroligt många sätt, och jag älskar varje sekund.

Även när man vaknar klockan 2 på natten och Emil vägrar somna om, man är sååå trött och han kan bara inte sova.

För när man sen vaknar på morgonen med en liten varm kropp tätt tätt intill sig - ja då var det värt det.

Tusen gånger om.

Jag älskar dig Emil   


Dagen till ära fick jag sovmorgon, och chocolate chip pancakes till frukost - mums!

Sen har dagen spenderats med att fixa bil, promenera med Toffie och Emil och sen middag hos svärföräldrarna.

Mycket trevligt!


Tänkte också skriva ner hur våra rutiner ser ut nuför tiden, bara för att minnas.


Emil, 11 månader:

Vaknar vid 8 tiden, ibland lite innan ibland lite efter.

Frukost vid 8-9

Fruktfika kl. 11

Sova ca. 1 timme

Lunch vid 12-13

Fruktfika kl. 15

Sover ca. 1 timme

Middag vid 17

Kvällsmat vid 20

Sen bad, tandbortstning och läggdags vid 21, ibland lite innan ibland lite efter.


Sisådärja!


Nu önskar jag er alla en underbar kväll, själv ska jag slötitta lite på tv innan det är läggdags.


/S



 
 
Elin - Mamma till William

Elin - Mamma till William

31 maj 2010 10:24

Roligt att ha rutiner uppskrivna sådär, det ska jag också genast göra :) hihi. Ha en bra dag :)

http://elinkratz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunniva - 16 juni 2011 21:16

Ja jag är lite less på reklamen och bildhanteringen på denna sida, så tänkte testa att byta tillbaks till min gamla blogg. Här är adressen:   http://nuochhar.blogspot.com     Hoppas vi ses där! ...

Av Sunniva - 25 maj 2011 22:15

Idag vid 10-tiden dog min kära älskade lilla Farfar. Vila i frid       ...

Ovido - Quiz & Flashcards